"you make me happy"

Nu sitter jag och lyssnar på älskade Christofer! Hans gamla låtar. Han har utvecklats så otroligt mycket de senaste åren. Det är helt otroligt. Och det är faktiskt helt otroligt att man kan älska en person så mycket som jag älskar honom. Hans texter och röst har varit allt för mig de senaste två åren, han har gjort så otroligt mycket för mig på den korta tiden. Jag älskar precis allt som har med honom att göra. Han är en ängel från ovan, och jag har ingen aning om vad han gör på den här jorden. Han förtjänar så otroligt mycket bättre. Anyways är jag glad över att han finns här. Utan honom just nu vet jag inte vem eller vad jag skulle vara.
Han är luften jag andas, stegen jag tar och allt jag har.



Världens finaste person. Jag älskar honom, så otroligt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback