Painted faces, fill the places I cant reach

Idag har vi haft friluftsdag, har varit ganska roligt, tills jag såklart lyckades knäcka till mitt knä igen. Jag har jämt otur. Då menar jag verkligen jämt! Vi har spelat golf, det var även då jag knäckte till mitt knä. Gjort första hjälpen(är det så det heter?), Lärt oss hur man sätter på bandage, Jag råkade linda åt Emelies hand för hårt, så handen blev lila, Heheh. Och så har vi sprungit runt och kastat kottar på varandra i skogen. Och det var faktiskt nått lärarna man kommit på att man ska göra? Var jätte tråkigt. Nu ska jag ner och spela sims 3 och ha ont i mitt knä.


Jag räknar alla dagar jag varit utan dig, 1, 2, 3, 567, 678.

Kommentarer
Postat av: malin

Jag är total förälskad i alla bilder du tar! Jag vill också ha systemkamera, synd att jag inte har pengar till det. D:

2009-09-15 @ 19:13:18
URL: http://mallanbah.blogg.se/
Postat av: Emmie

Vart köpte du ditt peace halsband, hjärtat? <3

2009-09-15 @ 20:38:20
URL: http://bilodoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback