en till sån där hissochdiss lista


Hösten.. är nått som jag ser framemot varenda år! det är den absolut bästa årstiden och jag är riktigt glad att den kommer efter den för varma sommaren. Hösten <3 johanna, helt klart.

Christofer Drew.. det förvånar er inte va? Nej men hans musik är det bästa som någonsin skapats. Och han är själv en helt underbar person som vill alla det bästa. Han är den finaste människan som finns. Och ja, Han är så otroligt mycket för mig och jag älskar honom. Så därför är han med på min hissarlista varenda gång jag gör en. haha.

Sims3.. det spelet är nog det bästa spelet som någonsin skapats, dock är det väldigt beroende framkallande. Men ja, det måste vara med på hissarlistan,verkligen! Och ni som inte har det, köp det!


alla fjortisar på bdb.. ja, bilddagboken verkar ha blivit en dejtingsida för depserata fjortisar. Fokus är ett ställe där fjortisar söker efter uppmärksamhet och 10åriga wannabe gummisnoddarochelchockstrenden killar lägger ut bilder i fokus där dom har snoddar upp till det högsta hårstrået i doms elchockshår. Jag kommer total dissa bilddagboken nu, kanske tillomed tar bort min bilddagbok. En fet diss till bilddag(fjortis)boken. Att dom inte döper om den(?).

skolan.. jag hatar skolan, och då menar jag seriöst hatar. Och nu är den ännu dåligare då man får sitta med täckbyxor,vinterjacka,vinterskor och vantar på sig inomhus för det inte finns nån värme i skolan. Också håller dom på att bygga om den, så då kan man inte konsentrera sig på lektionerna när dom slår sönder väggar och borrar. (överdrev lite det där med vinterkläderna, men man måste seriöst ha jacka och vantar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback