NSN's bästa låtar genom åren, Enligt mig.


Nevershoutnever - Heregoesnothin'



Nevershoutnever - Dare4distance



Nevershoutnever - myfriendjane



Nevershoutnever - On the brightside



Nevershoutnever - Liar Liar



Nevershoutnever - skyhighstandard



Nevershoutnever - Making love



Nevershoutnever - Losing it

______________________________________________________________

Det här är mina favorit låtar med Christofer/Nevershoutnever, visst är varenda en mina favoriter, men dom här är så otrligt betydelsefulla för mig(Precis som Christofer är). Lyssna och njut, dom är verkligen underbara.
Och det är ju faktiskt min hjälte med världens vackraste röst som sjunger (a)
Peace out motherbrothers.


Världens vackraste människa.

Angående vad Chris har runt halsen: Det är ett läderband, ingenaning om varför han har det. Han har iallafall haft det i evigheter, och jag tror inte att han kommer ta av det på ett tag. Vissa bilder har han det inte på, men jämt på konserter och sånt.

Kommentarer
Postat av: malin

Vad är det han har runt halsen? Jag har funderat på det länge nu..

2009-10-05 @ 22:00:35
Postat av: Emmie

janedoe & making love <3

2009-10-06 @ 17:15:36
URL: http://bilodoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback