lets get retarted

Nu är jag hemma från skolan! Vi börjdade 09:15 idag, men jag och Emelie kom fem minuter försent eftersom hennes syster hade tagit hennes cykel, vi hade endå bara samling så ingen vanlig lektion. Vi hade NO sen och då skrev vi ner lite saker och så. So efter det, vi ska skriva en broschyr på fyra sidor om Gävle Kommun, jätte tråkigt men man får göra sitt bästa? Lunch efter det, jag och Emelie åkte och hämtade lite saker hemma hos mig sen stack vi till treffen. Vi hade håltimme i NO, som vi har varenda måndag, och efter det skulle vi ha bild, men då var också den inställd! Så vi cyklade över till pingeltorp, då vi skulle ha tyska, men läraren var sjuk där också, så jag har varit i skolan ungefär 5 timmar idag utan att ens behövt vara där? onödigt.

Efter skolan åkte jag och emelie till vårat gamla dagis, och letade efter en praoplats, våra gamla dagisfröknar kände igen oss hur enkelt som helst och blev jätte glada att vi skulle praoa där, så vi fick iallafall en prao plats varsin direkt, med samma handledare och allt! Den veckan kommer nog bli super :)
Snart ska jag över till mamma och hämta nån bok, sen skriva en läslogg och kanske kolla på tv eller nått efter det, får se vad jag gör :) ha det bra.
Peace out motherbrothers.


Älskling -v-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback