Humanoid

Nu har jag lyssnat igenom Tokio Hotels nya album humanoid ett antal jätte många gånger. Jag är så otroligt glad att dom är tillbaka! Jag älskar faktiskt det nya albumet, även om det är otroligt annorlunda än vad dom andra har varit. Om man tar låtarna humanoid, Pain of love och screamin' som exempel så är det ett helt annat sound än vad man är van vid. Första gången jag hörde dom låtarna började jag nästan skratta, dom fastnade inte riktigt alls. Nu är dom faktiskt riktigt bra. Men dem låtarna som jag verkligen älskar mest är phantomrider, aotumatic, world behind my wall, zoom into me, hey you och that day. Dom var fortfarande Tokio Hotel som man är van vid. Fast jag måste faktsikt säga att det nya albumet ÄGER rent ut sagt! Så otroligt bra. Hoppas bara att dom kommer till Sverige 2010, fast det har dom ju sagt att dom ska göra? så ja, en konsert blir det iallafall :)


inte skivomslaget.

Kommentarer
Postat av: Linn Mildén

den skivan suger :c

dom var bättre förut ♥

2009-10-14 @ 18:52:46
URL: http://hjertahellstrom.blogg.se/
Postat av: Linn Mildén

din fiesk, skriv nått inlägg :D

2009-10-23 @ 21:41:44
URL: http://hjertahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback