go, MARKSTRÖM!

Nu är jag med Molly! Var med henne igår också och vi var ute och gick i ungefär 2 timmar, lite onödigt eftersom det var så himla kallt. Vi gick till Läkerol Arena för att köpa matchbiljetter till ikväll, men då var vi bara smarta och kollade utanför och inte inne på brynässhoppen, jättesmarta. Så vi gick hem igen, ringde Emelie och sen åkte vi till ica och hyrde filmer, blev att Molly och Emelie sov här då :).

Idag så vaknade vi redan vid nio, då fixade vi oss(emelie stack hem) och sen åkte jag och Molly upp till läkerolarena igen, och köpte biljetter, Nu var vi iallafall smarta att gå in på brynässhoppen(gick så mycket enklare). Anyways så blir det här min andra hockeymatch den här veckan ,HAHA. Och Mollys första i hela hennes liv :o Ska bli kuligt! och så har vi grymt bra platser också(y)

Nu ska vi kanske kolla på nån film och sen vid 5-6 tiden åker vi iväg :) dock tar det bara 3 minuter med cykel till läkerol arena från mig XD Men det är mycket bra att komma tidigt :).
peace out motherbrothers.


älskling|utanben|isoffa|jättefin|urgullig

Kommentarer
Postat av: Linn Mildén

awiiii, bilderna <3

2009-10-11 @ 14:41:37
URL: http://hjertahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback